Online chat se zákazníky? Rozhodně ANO!

Mít svůj vlastní chat pro komunikaci se zákazníky je výhra pro obě strany. Zákazník se dozví ihned informaci, která mu pomůže vyřešit jeho problém. Prodejce takto získává důvěru budoucího nebo i současného zákazníka a otevírá mu cestu k dalšímu nákupu… Proč ale takovou aplikaci na webu používat?

Každý eshop, který nabízí služby s lidským přístupem takto vychází svým zákazníkům vstříc, neboť chatování a „dopisování“, zejména u mladších generací nebo lidí pracujících v kancelářích, terénu apod., se stalo nedílnou součástí jejich bytí a žití. Navíc takový chat je užitečnou pomůckou, která je schopna pojmout a zachytit myšlenku potenciálního zákazníka dříve, než vůbec přejde do svého emailu a začne něco „tvořit a sepisovat“ a mezitím zapomene, co vlastně chtěl.

Jedná se o užitečný nástroj v rukou zákazníka typu:

TEĎ HNED potřebuji vyřešit problém a vím, že mi s tím pomůžete…


Pro někoho může být vhodným nástrojem tzv. Chat s potenciálním zákazníkem. Za tímto účelem se nám nejvíce osvědčil český produkt – Smartsupp. Obvykle jej najdete na webech jako tlačítko vpravo dole, které se rozbalí do malého chatovátka. Lze používat i alternativy typu Zoopim aj. Ale my máme rádi a preferujeme věci české a české firmy a vývojáře. Pak můžeme dostávat zpětnou vazbu česky a stejně tak podporu. Rozhodnutím se, že budete namísto zahraničních používat právě české aplikace si  ušetříte spoustu nepříjemností, nedorozumění a zdržování se s „cizinou“…

Tento nástroj si můžete vyzkoušet i ZDARMA! A natrvalo – pokud se spokojíte s tím, že budete mít možnost současně „obsluhovat“ pouze jediného zákazníka a uchovávat si 14ti denní historii konverzací.

Je to nástroj, který umí zvednout konverzní poměr a dovedete zákazníka až k nákupu. Protože můžete online se zákazníky komunikovat a vyřešit jim tak jejich aktuální problém. Prakticky jej můžete spojit s Google Analytics nebo vaším CRM systémem.

Nás zaujal a úspěšně jsme testovali a nasadili na několika webech a aplikacích právě Smartsupp. Jeho použití je univerzální, pohodlně ho můžete aplikovat na nejběžnější redakční systémy a eshopy (WordPress, Joomla!, Prestashop, Magento, Opencart, Shopify a jiné platformy). A to včetně sofistikovaných eshopových řešení, ovšem obvykle s placenou variantou Smartsupp, která má možnost napojení přes tzv. API, za necelých 200 Kč měsíčně.

A kdy budeme používat nějaký online chat také na Nepečených dortech?

Všechny informace a recepty jsou zpracované tak, že nepotřebujete nápovědu „přítele na telefonu“ ani „pokec“. Takže Až dojdeme do fáze, kdy se tento projekt, Nepečené dorty, stane natolik stabilním a s tak rozšířenou základnou fanoušků, že se mu opravdu budeme věnovat (a moci věnovat) tak naplno a napilno, že vždy bude někdo z nás schopen online obsluhy dotazů zákazníků v reálném čase.

Prozatím se však u nás návštěvníci dozajista spokojí s mnoha dalšími informačními kanály (emailem i sociálními sítěmi), kde na dotazy běžně odpovídáme tzv. ASAP (as soon as possible), tedy tak rychle, jak to jen jde. Děkujeme všem za pochopení i trpělivost.

PS: pro naše milé „remcaly“ je na této stránce tato aplikace v rámci testovacího a demo provozu nasazena také 😉

Autor: Michal Dušek

Otec zakladatel 🙂 Nejenom myšlenky Nepečených dortů. Jsem táta Aničky a Matěje, dvou úžasných bytostí a osobností. Dvou miniYoutuberů. Dvou šikulů, které baví si dělat radost i drobné naschvály a žertíky (které však nebolí).  Oni jsou srdcaři, neřízené střely a studnice nápadů. A já se tomu všemu snažím dávat řád 😀

Napiš nám komentář